Termeni si conditii
În relaţia Dumneavoastra cu Noi
1.1 Utilizarea de către dvs. a produselor, aplicaţiilor web, serviciilor (denumite în acest document în mod colectiv „Serviciile” şi excluzând orice servicii care vă sunt furnizate printr-un contract scris separat) este guvernată de termenii unui contract legal între dvs. şi noi (Passo-Doble Project SRL). Acest document explică modul în care este format contractul şi precizează câteva dintre condiţiile cuprinse în el.
1.2 Cu excepţia unor înţelegeri contrare încheiate în scris cu noi, contractul include întotdeauna, cel puţin termenii şi condiţiile prevăzute în acest document. Acestea sunt denumite în continuare „Termeni Universali”.
1.3 Contractul dvs. include de asemenea, termenii tuturor Notificărilor Legale aplicabile Serviciilor, pe lângă Termenii Universali. Toate acestea sunt denumite în continuare „Termeni Suplimentari”. Atunci când Termenii Suplimentari se aplică unui Serviciu, îi veţi putea consulta fie în cadrul Serviciului respectiv, fie prin utilizarea de către dvs. a Serviciului respectiv.
1.4 Termenii Universali împreună cu Termenii Suplimentari reprezintă un act cu efecte juridice, între dvs. şi noi, în ceea ce priveşte utilizarea de către dvs. a Serviciilor. Este important să vă acordaţi timp să îl citiţi cu atenţie. Acest act va fi denumit în continuare „Termenii”.
1.5 Dacă există o contradicţie între prevederile Termenilor Suplimentari şi cele ale Termenilor Universali, atunci Termenii Suplimentari aplicabili Serviciului respectiv vor prevala.
Acceptarea Termenilor
2.1 Pentru a putea utiliza Serviciile, trebuie mai întâi să acceptaţi Termenii. Nu puteţi utiliza Serviciile dacă nu acceptaţi Termenii.
2.2 Prin bifarea pe site a acceptarii Termenilor si Conditiilor va exprimati implicit acordul privind Termenii aplicabili.
2.3 Nu puteţi utiliza Serviciile şi nu puteţi accepta Termenii dacă nu aveţi vârsta legală pentru realizarea unor acte de dispoziţie sau capacitate deplina de exercitiu si folosinta, în înţelesul Codului civil Român.
Furnizarea serviciilor
3.1 Siteul nostru se înnoieşte în mod constant pentru a putea oferi cele mai bune servicii utilizatorilor săi. Confirmaţi şi acceptaţi faptul că forma şi natura Serviciilor pe care vi le oferim se poate schimba fără nici o notificare prealabilă.
3.2 De asemenea, confirmaţi şi acceptaţi că, în cadrul acestui proces continuu de înnoire, serviciile noastre se pot întrerupe (definitiv sau temporar) (sau a unele funcţii din cadrul Serviciilor) către dvs. sau în general către utilizatori, la libera alegere a societatii noastre, fără nicio înştiinţare prealabilă.
3.3 Puteţi înceta oricând utilizarea Serviciilor. Nu sunteţi obligat(ă) să ne informaţi în mod special atunci când încetaţi utilizarea Serviciilor.
3.4 Confirmaţi şi acceptaţi că în cazul în care vi se va restricţiona accesul la contul dvs., pentru o conduita necorespunzatoare nu veţi mai putea accesa Serviciile, detaliile din contul dvs. sau orice alt conţinut postat în contul dvs.
3.5 Confirmaţi şi acceptaţi de asemenea că vom putea stabili limite minime si maxime ale activitatii dvs. pe site-ul nostru, ulterior dobândirii calitatii de membru de catre dvs., fără a fi notificati in prealabil.
Utilizarea Serviciilor de către dvs.
4.1 Pentru a avea acces la anumite Servicii, vi se va solicita să furnizaţi informaţii despre dvs. (cum ar fi date de identificare sau detalii de contact) în cadrul procesului de înregistrare. Sunteţi de acord ca toate informaţiile de înregistrare pe care ni le furnizaţi să fie întotdeauna adevărate, corecte şi de actualitate.
4.2 Sunteţi de acord să utilizaţi Serviciile doar în scopurile care vă sunt permise prin (a) Termeni şi (b) prin toate legile, regulamentele sau practicile ori regulile general acceptate din jurisdicţiile competente
4.3 Serviciile şi Produsele prezentate pe acest site pot fi comandate şi achizitionate exclusiv în una dintre cele doua variante existente, respectiv direct pe website sau direct în magazinele partenerilor locali. Plasarea concomitenta a comenzilor în ambele modalităţi va duce la anularea comenzilor sau la anularea garanţiei dacă livrarea s-a produs.
4.4 Sunteţi de acord că sunteţi singurul răspunzător pentru orice încălcare a obligaţiilor dvs. prevăzute în Termeni şi pentru orice consecinţe (inclusiv orice pierderi sau prejudicii pe care le poate suferi Passo-Doble Project SRL) care pot apărea în urma unei asemenea încălcări.
Securitatea parolelor şi a contului dvs.
5.1 Sunteţi de acord şi confirmaţi faptul că sunteţi răspunzător pentru păstrarea confidenţialităţii parolelor asociate conturilor pe care le utilizaţi pentru accesarea Serviciilor.
5.2 Prin urmare, sunteţi de acord că dvs. veţi fi singura persoană responsabilă faţă de noi pentru toate activităţile care au loc în contul dvs.
5.3 Dacă aflaţi că a avut loc o utilizare neautorizată a parolei dvs. sau a contului dvs., sunteţi de acord să notificaţi imediat prin email la adresa info@sollara.ro
Confidenţialitatea şi informaţiile dvs. personale
6.1 Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează în conditiile GDPR, detaliate separat în anexa la prezentele Conditii.
Conţinutul Serviciilor
7.1 Aţi luat cunoştinţă de faptul că toate informaţiile la care aveţi acces privind un produs prezentat spre vanzare prin utilizarea Serviciilor reprezintă unica răspundere a persoanei de la care provine conţinutul respectiv. Toate aceste informaţii sunt denumite în continuare „Conţinut”.
7.2 Trebuie să cunoaşteţi faptul că respectivul Conţinut care vă este prezentat poate fi protejat de drepturi de proprietate intelectuală.
Drepturi de proprietate
8.1 Confirmaţi că Serviciile pot conţine informaţii care sunt considerate confidenţiale şi că nu veţi dezvălui aceste informaţii fără consimţământul prealabil în scris din partea noastra, solicitat expres de catre dvs.
8.2 Sunteţi de acord să nu sustrageţi, să nu ascundeţi şi să nu modificaţi în nici un fel înştiinţările privind drepturile de proprietate (inclusiv înştiinţările privind drepturile de autor sau mărcile înregistrate) care pot fi anexate sau cuprinse în cadrul Serviciilor.
Încetarea relaţiei dvs. cu noi
9.1 Termenii vor continua să rămână în vigoare până la momentul în care vor fi reziliaţi de dvs. sau de noi conform prevederilor de mai jos.
9.2 Dacă doriţi încetarea relatiei cu noi, puteţi face acest lucru prin închiderea conturilor dvs. pentru Serviciile pe care le utilizaţi.
9.3 Societatea noastra poate rezilia oricând acest contract dacă:
(A) aţi încălcat una dintre prevederile acestor Termeni (sau aţi acţionat într-o manieră care arată clar că nu intenţionaţi, sau nu sunteţi in masura să respectaţi prevederile Termenilor);
(B) companiei noastre i se solicită prin lege să facă acest lucru (de exemplu, dacă furnizarea de Servicii către dvs. este sau devine ilegală);
(C) partenerul care v-a oferit Serviciile şi-a încetat relaţia cu noi sau a încetat să furnizeze Serviciile către dvs.;
9.4 Cu toate acestea, serviciile prestate către dvs. şi pe care nu le-aţi plătit anterior încetarii contractului, vor fi plătite la momentul încetarii.
Implicarea noastra in tranzactiile pe care le veti efectua
10.1 Garantia produselor livrate dvs este asigurată în concret de către furnizorul bunului.
10.2 În special, nu vă garantam că:
(A) utilizarea de către dvs. a Serviciilor vă va satisface cerinţele,
(B) utilizarea de către dvs. a Serviciilor se va face fără întreruperi, la timp, în siguranţă sau fără nici o eroare,
(C) orice informaţie obţinută de dvs. ca rezultat al utilizării Serviciilor va fi adevărată sau demnă de încredere.
10.3 Noi nu suntem implicați în procesele de negociere, de încheiere sau realizare a vreunei tranzacții, în care Dvs. ați putea fi parte, și nu suntem responsabili de niciuna dintre acțiunile dvs. sau de acțiunile unei terțe părți.
10.4 Cand folosiți siteul nostru, Dvs. și cu cel cu care încheiați o tranzacțe de vânzare-cumpărare, sunteți pe deplin responsabili de procesul negocierilor, de coordonarea tranzacției și de realizarea ei. Noi nu avem nicio autoritate de a acționa ca reprezentanți ai vânzătorului sau ai cumpărătorului (fie potențiali, fie reali). Având în vedere că negocierile și încheierea tranzacției au loc între utilizatori, noi nu suntem și nu putem fi, în niciun mod și în nicio masura, implicati în orice diferende, litigii judiciare și/sau extrajudiciare care pot interveni între vânzător și cumpărător.
10.5 Nici o prevedere din aceşti Termeni nu va afecta drepturile legale la care sunteţi îndreptăţit oricum în calitate de consumator şi pe care nu le puteţi modifica sau la care nu puteţi renunţa conform contractului.
Conditiile de retur ale produselor
11.1 Achiziția și returul produselor se realizează în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic și a Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
11.2 Nu vor putea fi returnate produsele care au suferit orice fel de prelucrări, transformări, modificări și/sau personalizări la cererea expresă a clientului. Solicitarea din partea clientului de efectuare de prelucrări, transformări, modificări și/sau personalizări presupune în mod obligatoriu din partea acestuia la renunțarea fermă și anticipată la dreptul de a returna produsul pentru orice alt motiv decât garanția pentru vicii ascunse și defecțiuni așa cum aceasta este prevăzută de lege.
Modificarea Termenilor
12.1 Noi putem modifica Termenii Universali sau Termenii Suplimentari in mod unilateral, sens in care respectivele modificari vor fi inserate in termeni si conditii.
12.2 Aţi luat cunoştinţă şi acceptaţi faptul că dacă utilizaţi Serviciile după data la care s-au schimbat Termenii Universali sau Termenii Suplimentari, noi vom considera utilizarea în continuare a Serviciilor de către dvs. ca o acceptare a Termenilor Universali sau a Termenilor Suplimentari actualizaţi.